Jak postupovat při "ztraceném" nebo nedoručeném emailu

GR hosting > Mailboxy
Pokud máte podezření, že Vám nebyl doručen nějaký email, který měl být doručen do Vaší schránky, napište nám do 48 hodin žádost o prověření přes  kontaktni formulář či na adresu info@grhosting.cz informace ohledně "ztraceného" emailu. V emailu uveďte tyto podrobnosti:
  • z jaké adresy byl email odeslán
  • na jakou adresu byl poslán
  • přibližný čas odeslání emailu
  • přes jaký SMTP server (je nastavený v Outlooku jako server odchozí pošty) byl mail odeslán
Poté můžeme na mailserveru prohlédnout logy a případně zjistit, jestli byl email doručen na náš mail server a co s ním případně poté stalo.

Stejným způsobem postupujte i pokud nebyl doručen příjemci mail, který jste odesílali přes náš SMTP server. Pokud pro odesílání mailů používáte jiný SMTP server než náš (např. Vašeho ISP), kontaktujte správce tohoto serveru.

Add Feedback