Přesun dat e-mailových služeb na nové úložiště

GR hosting > Mailboxy
Na našem zákaznickém portálu jsme zveřejnili informace o plánovaných přesunech dat e-mailových služeb na nové datové úložiště založené na technologii NetApp.
 
Vzhledem k množství e-mailových schránek budou přesuny dat probíhat postupně v průběhu celého roku.
V tomto článku popisujeme, jak budou probíhat dílčí přesuny dat. Budou probíhat vždy v nočních hodinách většinou o víkendu. O přesunu dat budou majitelé fyzických schránek informováni e-mailem vloženým přímo do jejich schránky minimálně 4 dny předem.
 
Zákazníci NEBUDOU MUSET MĚNIT žádná nastavení e-mailových účtů v jejich e-mailových klientech.
 
  1. Během každého dílčího přesunu bude provedena odstávka služeb (POP3, IMAP, SMTP a Webmail) po nezbytně nutnou dobu v řádech desítek minut. Toto se týká všech zákazníků využívajících naše e-mailové služby, nejenom v té době migrovaných schránek. V době výpadku mohou e-mailoví klienti vracet chybu a vyžadovat zadání hesla. Jestliže si nebudete jisti, proč se chyba vrací, kontaktujte naši zákaznickou podporu. Ta vám podá informace o tom, zda se jedná o plánovaný výpadek e-mailových služeb a jak dlouho by měl trvat.
  2. Po dokončení dílčího přesunu dat se provede rozdílová synchronizace dat, která může trvat i několik hodin. To se týká pouze zákazníků, jejichž data budou přesouvána. Může se stát, že některé zprávy budou po této synchronizaci zdvojené nebo obnovené (pokud u nich došlo k úpravě poštovním klientem - změna stavu zprávy, přesun do jiné složky, označení zprávy štítkem, smazání zprávy). V článcích Odstranění duplicitních zpráv v poštovním klientovi MS Outlook a Odstranění duplicitních zpráv v poštovním klientovi Thunderbird uvádíme postupy, jak duplicitní zprávy z klienta odstranit.
 
V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte naši zákaznickou podporu pomocí tiketu nebo chatu na portálu support.grhosting.cz.

Add Feedback