Autorizace požadavků

GR hosting > Zákaznické účty

Každou žádost o změnu – ať už se jedná o změnu kontaktních detailů, parametrů nebo varianty služeb, zřízení příplatkových služeb a podobně, je nutné podložit AUTORIZAČNÍMI ÚDAJI.

Pro autorizaci jsou požadovány přihlašovací údaje k zákaznickému účtu, kde je daná služba vedena. 

Nejsnažším způsobem zadání autroizovaného požadavku je poslání žádosti přes Kontaktní formulář - odkaz na formulář najdete v levém menu na stránkách podpora.grhosting.cz .

Do Kontaktního formuláře případně zkopírujte původní komunikaci. Požadavky přijaté přes Kontaktní formulář jsou vyřizovány přednostně.

 

Po kliknutí na Kontaktní formulář se vám nabídne portál systému SmarterTrack.

 

Pro přihlášení zadejte do příslušných políček login a heslo uživatelského účtu. Dále klikněte na ikonku tikety. Po té klikněte na ikonku vytvořit tiket.

Pro korektní odeslání a zpracování tiketu vyplňte, prosím, všechny povinné položky (jméno, email atd., přihlášením se vám do těchto políček načtou údaje hlavního kontaktu účtu). K formuláři můžete také přidávat přílohy.


Na této obrazovce můžete sledovat historii a stav Vámi vytvořených tiketů.



 

Add Feedback