Jak pracovat se zákaznickým portálem

GR hosting > Zákaznické účty
Nové rozhraní portálu SmarterTrack nabízí našim klientům pohodlné zadávání požadavků a jejich transparentní zpracování.
Po přihlášení loginem a heslem (údaje k zákaznické administraci) můžete velmi jednoduše zadat tiket, který obratem po přijetí zpracují naši operátoři zákaznické podpory.

Pro korektní odeslání a zpracování tiketu vyplňte, prosím, všechny povinné položky (jméno, email atd., přihlášením se vám do těchto políček načtou údaje hlavního kontaktu účtu). K formuláři můžete také přidávat přílohy.

Po vepsání předmětu zprávy nebo po napsání požadavku do těla zprávy vám naše Znalostní báze nabídne možné řešení v některém z našich článků. Zkuste jako první najít řešení svého dotazu nebo problému v nabízeném návodu.






Pod  ikonkou Zobrazit tikety uvidíte celkový přehled všech dosud zaslaných tiketů - v detailech pak můžete sledovat jejich aktuální stav a další podrobnosti.





Podrobnější historii jednotlivých tiketů - včetně veškeré komunikace - můžete najít po kliknutí na předmět tiketu:




V levém menu je uveden unikátní identifikátor tiketu, jeho konkrétní stav a také akce, které mohou následovat.

Jednotlivé stavy:
aktivní - tiket založen, čeká na zpracování systémem nebo odpověď operátora. Aktivní tiket je možné uzavřít.
čekající - tiket přijat a zpracován operátorem, čeká na akci klienta. Na tiket je možno odpovědět nebo ho uzavřít.
uzavřen - tiket zpracován operátorem, odeslána odpověď, problém vyřešen. Tiket je možné znovu otevřít a aktivovat.
uzavřen a uzamčen - tiket zpracován, problém vyřešen. Tiket není možné znovu otevřít.

Add Feedback