Jak postupovat při "ztraceném" nebo nedoručeném emailu

Pokud máte podezření, že Vám nebyl doručen nějaký email, který měl být doručen do Vaší schránky, napište nám do 48 hodin žádost o prověření přes  kontaktni formulář či na adresu info@grhosting.cz informace ohledně "ztraceného" emailu. V emailu uveďte tyto podrobnosti:
  • z jaké adresy byl email odeslán
  • na jakou adresu byl poslán
  • přibližný čas odeslání emailu
  • přes jaký SMTP server (je nastavený v Outlooku jako server odchozí pošty) byl mail odeslán
Poté můžeme na mailserveru prohlédnout logy a případně zjistit, jestli byl email doručen na náš mail server a co s ním případně poté stalo.

Stejným způsobem postupujte i pokud nebyl doručen příjemci mail, který jste odesílali přes náš SMTP server. Pokud pro odesílání mailů používáte jiný SMTP server než náš (např. Vašeho ISP), kontaktujte správce tohoto serveru.