podáním výpovědi
Možnost podání výpovědi služby najdete v zákaznickém účtu na kartě služby. Výpovědní formulář je aktivní do dne expirace, jeho vyplněním (tedy podáním výpovědi) bude Vaše služba vyjmuta z tzv. časové osy. Je-li výpověď zadána až po vystavení výzvy k platbě, bude tato faktura stornována. V opačném případě (tedy při zadání výpovědi už před vystavením výzvy) se faktura na další období vůbec nevystaví a služba rovnou zaniká dnem expirace.
neuhrazením faktury na další období
Pokud už máte vystavenou novou výzvu k platbě na další období, pak stačí ji neuhradit a ignorovat automaticky zasílané upomínky a připomínky obnovy provozu.
Provoz služby bude v případě neuhrazení v den expirace vypnut. Dalších 30 dní bude služba v ochranné lhůtě, kdy je ještě možné uhrazením výzvy provoz bezproblémově obnovit. Po 30ti dnech dojde ke smazání záznamu o službě ze zákaznické databáze. Po dalších 60ti dnech dojde ke kompletnímu smazání dat z našich serverů, obnova tedy už nebude možná.
Trouble logging in? Simply enter your email address OR username in order to reset your password.
For faster and more reliable delivery, add st@grhosting.cz to your trusted senders list in your email software.